Algemene Voorwaarden Keuken

Wat Dudetruck nodig heeft om u en uw gasten vlot te kunnen bedienen is:

  • Als ik jouw keuken mag gebruiken, stel ik het op prijs dat die netjes én functioneel is. Plaats is één van de belangrijkste punten, indien nodig breng ik zelf extra toestellen mee. Houd er rekening mee dat die een hoog vermogen hebben, dus zorg ervoor dat ik twee aansluitingen heb op een verschillend circuit.
  • Graag zou ik de werkplek vooraf eens willen zien, zodat alles perfect kan ingepland en georganiseerd worden.

EXTRA’S

  • Verplaatsingsvergoeding, vaste kost: 50ct/km (Denk eraan dat wij heen en terug moeten!).
  • Op aanvraag en voor een kleine meerprijs kunnen wij 2 statafels en een lange partytafel meebrengen (€10/tafel).
  • Indien gewenst voorzien wij ook appetizers of een uitgebreid dessertbuffet.

WEETJES

  • We spreken samen het uur af waarop we aanwezig zullen zijn. Zorg aub dat er iemand aanwezig is om ons te ontvangen en de weg te wijzen.
  • We spreken samen het uur af om te starten met de bediening. We geven alvast een seintje aan jou persoonlijk. U begeleid dan de gasten naar de foodtruck op het afgesproken uur, zodat we een vlotte service kunnen bieden.
  • Wij voorzien 2u tijd om aan te schuiven aan het buffet (exclusief klaarzetten en opruimen). Indien u wenst dat de bediening langer duurt, dan is er een meerprijs van 50 euro per uur. Indien u ook kiest voor appetizers en dessert, is de extra tijd die daarvoor nodig is inbegrepen in de prijs.
    Uit onze ervaring blijkt dat deze tijd meer dan genoeg is om iedereen zijn buikje te vullen. Indien u wenst dat we langer blijven dient dit wel op voorhand doorgegeven te worden.

AFSPRAKEN

  • Gelieve minimum 2 weken op voorhand het exact aantal personen door te geven. Zoniet wordt het aantal dat bij reservatie werd opgegeven aangerekend.
  • Wij vragen 25% voorschot van het totaal afgesproken bedrag, met een minimum van 100€ via overschrijving. Pas na ontvangst van deze overschrijving is de reservatie definitief. Gelieve dit bedrag, na bevestiging van de offerte, binnen de veertien dagen over te schrijven. Bij annulatie wordt dit bedrag niet teruggestort.
  • Betaling kan enkel cash de dag zelf, via Payconic of via overschrijving van het totale bedrag op voorhand. Ons rekeningnummer: BE94 7360 6288 0114.
  • Indien de diensten niet volledig op privéterrein kunnen plaatsvinden, zorgt de organisator zelf voor de nodige aanvragen bij de stad of gemeente. Alle boetes bij overtreding of nalatigheid zijn ten koste van de organisator.
  • De organisator neemt het verzamelen en ophalen van het afval voor eigen rekening. Graag een vuilbakje voorzien!
  • De algemene voorwaarden zijn onderhevig aan de prijsofferte die door beide partijen goedgekeurd is.
  • Bij het sluiten van een overeenkomst wordt geacht dat de algemene voorwaarden aanvaard en erkent zijn.
  • Meer info? Aarzel niet het contactformulier te gebruiken.
%d bloggers liken dit: